Male ohlednuti do minulosti a trocha te budoucnosti

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Červenec 4 16:58:25 CEST 2003

super tome

jak to tak ctu, tak mne milion veci vypadlo.
Smolil sem to cestou do prace a par hodin v praci.
Projel sem snad cele czfree od doby kdy sem prisel.

Vym ze toho bylo vic pred tim, ale fyzicky ne.
A nechci rict, ze sem byl prvni kdo neco udelal, nebo ze nejvic.

Ale tohle co reknu je pravda: "klfree" je muj napad, prvni jsem stim prisel
a jak je videt tak se to ujalo :). A ja mam obrovskou radost. Ostatne tu sit
jsem nakopl svymy moznostmi a lide se nabalily. Tak to proste je.

Mozna, jeste nevim jestli to bude mit smysl, bych slepil tvuj clanek s mym.
Vlozil bych tve bloky mezi me bloky v casove posloupnosti.

Doted mne stve ze nemame nic. Ani by jsme nemnely tu trosku co ted mame,
kdybych nekaslal na prudice, kteri nic nedelaji a jenom maji pripominky a
porad neco kritizuji, mlzi , misto toho aby neco udelaly.

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:qtEFqbjQDHA.3096 na redwarf...
> Jeste mala poznamka. Ten prispevek Jenika jsem vubec nejak neopravovoval.
> Tohle je muj nazor. Mel jsem to napsane uz z prace, ale jak jsem psal
Jenik
> me s tim predbehl.
>

> Beny <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním
> příspěvku:HAZATSjQDHA.3096 na redwarf...
> tak

> ktera
1000
si, ze udelame nejake fotky z nasich strech, aby jsme
> jsem
> Pamatuji
Edikem.
> td.