KLfree / IK

JAPAN japan1 na seznam.cz
Pátek Červenec 4 16:34:52 CEST 2003

Na tento mail musím zareagovat následovně:
1)    Nikdo neřekl, že nechceme společnou síť.
       Já sám jsem na včerejší schůzce zmínil 4 možná řešení.
       Pan Kantor se zaměřil na rozdělení teritoria.
2)    Nikdo nikoho nerozeštvává a ani takovou tendenci necítím
minulosti i v současnosti se navzájem oslovujeme My (IK) VY
(Klfree) a naopak
3)    Myslím, že Klfree je a bude jednotné
4)    Opět slyším slovo nestíhám - bez komentáře
5)    Já osobně jsem nic neviděl, že by se něco p.Kantorovi předávalo,
rozhodně my do toho ani nic není vzhledem         k omu, že nejsem členem IK
6)    Co sezakládací smlouvy týká: tvrdit, že 4 zakládající členové jsou jen
trochu něco jiného, než normální člen                 bych se neodvážil.
Jedině tito členové totiž mohou přibírat a vylučovat členy a také řídí celé
sdružení IK. Jsou         prostě jak je uvedeno dole "jiní členové"
        (můj názor: připadá mi to jako komanditní společnost)
7)    Plivnutí do tváře to není.
        Jsou to jen uvedená fakta na Internetu, jakožto veřejném médiu.
8)    Konečně rozumné sdělení. Souhlasím. Navrhněte podmínky a ve smluvenou
neděli bude jistě zájem diskutovat         nad tématem společná síť. Od nás
jste podklady dostali - uvidímek jakým konstruktivním závěrům se
dostaneme.

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.37.1057324634.844.kladno na klfree.net...
Tak tedy jasne: IK (coz je Internet Kladno .... a vcera byl tento
nazev JASNE RECENY a je dan zakladaci smlouvou) ma zajem na
spolupraci a na jedne spolecne siti. Nasim zajmem je (a vcera to bylo
z nasi strany jednoznacne receno) provoz wifi-site tak, aby kazdy
clovek z Kladna a okoli mel dostupny levny internet. Z nize uvedeneho
mailu mam jediny pocit, ze urcita skupinka lidi
1) nechce spolecnou sit
2) snazi se nas rozestvat

A neni to ani cele KLfree ani cele IK!!!!!!!!!

Co se tyka deniku ... dokud jsem stihal, tak tam byly poznamky cca
1-2x tydne. Slo predevsim o popis vzniku sdruzeni (take denik konci
zalozenim sdruzeni - jak si mnozi vsimli). Ze se v prvnich dnech
vyskytly poznamky, se kterymi nemusite souhlasit ... je zcela zrejme
(zkoumany byly ruzne varianty pripojeni). Zkuste se podivat do
konference na vase nazory z konce lonskeho roku a zkuste je srovnat
napr. s navrzenymi stanovami.

Termin update na hlavni strance se tyka hlavnich textu (a take to
bylo vcera jasne receno) ... update napr. prehledu plateb od clenu se
dela cca 1-2x tydne. Pocet "skutecnych" clenu je menen dle realneho
stavu (vcera mohli clenove schuzky videt, ze jsme predaval
P.Kantorovi nekolik "dodatku" ... a teprve po jeho chybejicim podpisu
se oficilane zvysi pocet clenu na dnesnich 26!!!). Pocet on-line lidi
je priblizny, pocet zajemcu je jen hruby odhad (obcas to nekdo vzda,
obcas to nekdo "jen zkousi" apod.).

A co se tyka smlouvy ... take to bylo jasne vysvetleno vcera. My
ctyri "zakladatele" jsme tak trosku "jini clenove" jen z duvodu, aby
na dodatcich ke smlouve (kterymi se prijimaji novi clenove) mohli byt
jen nase ctyri podpisy ... a ne podpisy napr. dnesnich 26 lidi. Jinak
jsme standardnimi cleny jako ostatni. Vcera to bylo jasne vysvetleno
Petrem Kantorem a nize uvedeny pokus o "plivnuti do tvare" povazuji
za hloupy utok na snahu o jednotnou sit.

Apeluji na vsechny rozumne lidi - dohodneme se na rozumnych
podminkach a udelejme jednu sit. JEDNU SPOLECNOU.

Frantik

Dne 4. červenec 2003, Jenik, <mracek na stromc.cz> napsal:

> Ahoj,
>
> udělejte si představu o stanovách klfree.net
> a Internet Krocehlavy
>
> Stanovy kLfREE.net
> http://www.klfree.net/!phprs/view.php?cisloclanku=2003070403
>
> Stanovy Internet Krocehlavy
> http://sweb.cz/wifi-kk1/stanovy.html
>
> IK: Jenik doporucuje aby jste si precetli toto:
> http://sweb.cz/wifi-kk1/historie.html
> dobre je i toto: http://sweb.cz/wifi-kk1/smlouva.html
>

> No porovnávejte, bude anketa, od zitra se budete moci do nedele vyadrit do
> 18-00.
> [...]

Reklama:
Dej volny den svym brylim a prozij leto naplno. Kup baleni cocek Focus
DAILIES za akcni cenu a získej 10 cocek ZDARM
1000
A!
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=55767%26url=http://www.cz.cibavision.com/