Re: Stanovy sdru¾ení

XeD assu na seznam.cz
Pátek Červenec 4 14:10:52 CEST 2003

Stanovy jsem si přečetl a k jejich obsahu mám jen jednu připomínku:
Čl. VII. Zásady hospodaření :
1., a.,  iii.

Roční  členský poplatek 100,- Kč na  režijní náklady  sdružení související s
propagaci sdružení Klfree.net a propagaci jeho činnosti v ostatních
institucích, médiích, odborném a veřejně dostupném tisku aj.  za zapsání do
seznamu členů, za vystavení listiny potvrzující skutečnosti zapsané v
seznamu atd.

Jak je v jiných neziskových sdruženích podbného druhu běžné, přimlouval bych
se rozdělit
roční členský poplatek na poplatek pro:

a.) pracující (vydělávající)
b.) studenty, vojáky, ZTP ..., důchodce atd. a to na 50% z výše poplatku.

XeD