Konektivita od MRX

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Červenec 2 09:17:31 CEST 2003

List-Subscri
1000
be: <http://tulip.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

Tak tohle me dneska prislo od MRXe. Je to ohledne Hot linky.

Cau,

dostal se ke me od jednoho cloveka zajimavy mail z vasi konference. Ja nemam
cast to cist, ale tohle jsem si precetl. Nevim, co tam presne resite, ale
pokud maji byt vyhrady na HOTLINE, tak se nemate ceho obavat.

1) na hotline se pracuje, mela byt jiz v provozu, ale z casovych duvodu
jeste se na ni nedostalo, ale urcite bude.
2) uz nekdo od Vas otestoval jak chodi hotline treba u CRA? Asi ne. Kdyz se
tam nekomu podari zavolat, tak to trva cca 20 zazvoneni a kdyz to nekdo
zvedne, tak rozespalim hlasem odpovi, co vlastne vubec potrebuju. Pokud tomu
nekdo neveri, tak at si tam zavola.
3) Poruchu a jeji reseni neni vzdy nutne oznamovat me neko kol. Zichovi,
jsou zde i jini kompetentni zamestnanci k reseni problemu.
4) sit je jiz plne monitorovana, pokud neco vypadne, je vzdy automaticky
rozeslan report.

Jestli muzes, preposli to tem Vasim lidem, at maji trochu sirsi predstavu,
pokud o necem pochybuji, muzou se snadno presvedcit.

Michal

--

Beny
ICQ 170499804