Nebyl nalezen subjekt

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Červenec 1 13:07:31 CEST 2003

1000
dno na klfree.net
Subject: Re: Konektivita od MRX

No, neda se to uplne jednoduse porovnat, protoze u Mrx bude moznost vzniku
poruchy na jejich zarizeni pouze u spoju Kokos-Vodarna a Vodarna-my, coz je
mnohem mensi infrastruktura, nez cele GTS nebo cele CRA. Take se asi muzeme
domluvit na tom, ze budeme mit nejaky pristup k temto dvema spojum, kdyby
byli Michal a Lukas nedostupni.