Organizacni skupina...

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Červenec 1 07:04:09 CEST 2003

1000
mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

Tenhle navrh je celkem rozumnej.
Ale primlouvam se za pribrani Jenika, ma k tomu taky hodne co rict.
Samozdrejme chapu ze jsi zvolil 3 IK + 3 KlFree + 1 Milan
Ale Jenik by se podle me mel zucastnit....

Viperx

P.S: Informovani ostatnich se rad ujmu

"Frantik" <wifi-kk1 na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:3F00AC21.4020304 na seznam.cz...