Propagace - letaky

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Červenec 1 06:54:40 CEST 2003

Cau Frantiku

samozdreme ze letaky nebudou hned zejtra, nejdriv je musime udelat...
Spis de o to aby se prihlasili lide kteri je roznesou.

Letaky budou urcite koordinovane.

Je pravda ze by tam mel bet kontakt na cloveka z danne casti mesta, ovsem
dalo by se to vyresit i tim, ze by se tam dal jeden email a td kdo by ho mel
na starosti by to poak preposilal lidem z te oblasti.
Ale pokud bude mozne udelat nekolik sad modifikovanych letaku tak to bude
nejlepsi.

Dobra body 7 az 9 mas nak rozjety. Mas nakej seznam v jakejch domech byli
jiz letaky umisteny, respektive v jakejch uz je nakej zajem? Mohli by jsme
letaky dat do tech kde budto jezte nebyli, nebo tam nikdo neprojevil zajem.

Viperx

P.S: Vzorovy letaky urcite berem!!! Inspirace je vzdycky dobra.

"Frantik" <wifi-kk1 na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:n7alDw0PDHA.2368 na redwarf...
> [...]
> castech Kladna nebyly ruzne informace
>
> 3) Na webu i letacich musi byt odkazy na "prijmove lidi" jednotlivych
> casti Kladna
>
> 4) Body 7-9 bych vynechal, protoze v techto mistech je dost "rozjednano"
> a pripadne dalsi vnucovani by mohlo spis uskodit (krome "vasich znamych"
> to nechte na me, mam v tehle oblasti par zajemcu, kteri jsou schopni
> "rozhybat" cele domy). Nehlede k tomu, ze uz v techto oblastech existuje
> par clenu IK.
>
> Frantik
>
> PS: Muzu poskytnout par vzorovych letaku.

Asi