Nevedel by jste nekdo poradit?

Gbelda kbelda na stuohm.org
Neděle Prosinec 28 19:21:09 CET 2003

Napadlo me, ze by to mohla být adresa pro snat, udivila me ta smycka, tak je
ted to OK.

Jinak to, ze to ted ukazuje na adresu 217.11.254.35, je proto, ze jsem to
zmenil tak, aby mi posta chodila na puvodní server, kdyz mi ta sem
nefunguje.Nevím zatím proc to nefunguje a jeste zkusím nejaké ten fígl co me
napadl.

Gbelda

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1.1072568466.6970.kladno na klfree.net...