AP Billa

BlackSUN nesvitici na centrum.cz
Úterý Prosinec 23 04:11:34 CET 2003

Když byl ViperX u mě na baráku (budoucí AP VKD), tak za mého vydatného
držení antény :-) scannoval všechny směry v obou polarizacích, nic na osmém
kanálu kromě AP Havanska nenašel, takže to nebude něco jako vysílač nebo
APčko co to ruší ale spíš nějakej user se slabym signálem.

JAPAN když to sledoval na Bille, tak co mi říkal (nechápu přesně jak to je,
tak možná budu mlžit) tak je to nejspíš slabě signál chytající user a tim se
APčko soustředí na něj a celý se spomalý, když to řeknu laicky (jinak to
neumim).

V souvislosti s tim by bylo dobré vést určitou evidenci minimálně toho, na
jaký bod a jakým hw je user připojen, aby když to pojede špatně se třeba
mohlo zkusit odpojit pendrekáře (jestli nějací jsou) a podobně... Třeba k
tomu aspoň orientační link quality a rssi...
Otázka je, jestli je možné takovou databázi vytvořit nebo to nějak evidovat,
je to spíš myšlenka.

Jinak pokud budu mít aspoň tu chviličku času přijdu helpnout na práce na
bille.

Toť asi zatim vše

BlackSUN

"beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:4FubpDOyDHA.2444 na redwarf...
> [...]
> Centrum, tedy Stenly, Masek, dnes pripojeny Driver (Bresson) zadne
problemy
> nebyly.
>
> Dalo se z toho usoudit, ze dochazi k zaruseni v Rozdelove. Po prepnuti
> vsesmerovky do modu Managed jsem na zadost PSM proscenoval okoli. Hlavne
> take z dovodu, abych zjistil jestli neni spatna antena ci kabel. Po
> odchyceni AP Havanska (Okrsek "0") jsem si byl jist, ze to musi byt pouze
> zarusenym okolim v Rozdelove. Je sice z podivem, ze od vezaku jsem nic
> nechytil, ale to me moji domenku nevyvratilo. Hral js
1000
em si pak s kanaly a