Vypadek Mrska

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 15:02:53 CET 2003

Ahoj wifilidi,

chtěl bych se Vám všem tímto omluvit za noční a dopolední výpadek služeb
na serveru Mrsk, někdy dokonce celého serveru. Včera večer se mi při
úpravách naší minidistribuce (kterou sestavujeme právě na Mrskovi)
podařilo smazat asi tisíc "životně důležitých" souborů na Mrskovi. Pro
zasvěcené: rm -rf /* jsem zastavil po promazání celého /boot, /bin, /dev
až v půlce /etc. Postupně jsem smazané soubory doplnil, už by měla být
většina služeb funkční (ještě nikdo nespustil IRC, to bude záhy).

Pokud narazíte na nějaké problémy, že jsem na něco zapomněl, tak se
prosím ozvěte co nejdříve, zítra odjíždím pryč.

MilanK