router-firewall-bridge jak to vlastne funguje bez NAT

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 18 10:52:10 CET 2003

Jo tak zrovna monowall je vhodnej, je to router a mi i firewall.

Pro pocitace ze monowallem dostanes novou podsit, ktera se bude
routovat, vnitrek ochranis pomoci firewallovych pravidel.

Nekde si to rozbehni se vzdalenym pristupem, pak Ti to pomuzu
zkonfigurovat, pokud mi o tom pak pomuzes napsat clanek... :-)

Milan

On Thu, Dec 18, 2003 at 10:35:17AM +0100, Darth Moula wrote:
> jaxem psal: nevím vocogo
> to je
1000
 úplně jedno, buď to bude počítač se dvěmi síťovými kartami a na něm