Nabídka pracovního místa na HPP a VPP (Jeník)

JAPAN japan1 na seznam.cz
Úterý Prosinec 9 01:45:29 CET 2003

 Vážení kolegové,

 po prozkoumání obchodních aktivit Jeníka, mi bylo ihned jasné, že na to
prostě obchodně a strategicky nestačí. Proto jsem s ním měl delší jednání o
podpoře jeho obchodního kréda. Přijal mou nabídku a jmenoval mě do funkce
osobního manažera.
Jistě znáte mé kvality v oblasti jednání či ošetření smuvních vztahů, takže
si myslím, že to bude pro obě strany výhodné. Navíc 50% provize se mi také
zamlouvá (je to víc než Milanových 30%).
Proto se na Vás obracím s tímto:

 KUPUJTE TAŠKY T-MOBILE - při velkoodběru Vám zajistím náležité slevy.

 OBJEDNÁVEJTE MASÁŽE - při velkoodběru Vám dáme jako dárek doutník HAVANA.

 KUPUJTE VŠE, CO JENÍK PRODÁVÁ - nebo skončí jako stánkař :-)))))

V souvislosti s výše uvedeným proto hledám:

Obchodního zástupce pro region Praha
Obchodního zástupce pro region Střední Čechy
Obchodního zástupce pro region Morava
1000

Obchodního zástupce pro region Evropa
Obchodního zástupce pro region Amerika

Na jednotlivé pozice nejsou kladeny nijak zvláštní požadavky. Není nunté
bydlet v místě (cestovní výlohy hradí firma Jeník + masáž s taškou.

Případné přihlášky na VPP a HPP posílejte na jenik na stromc.cz

Děkuji JAPAN