propojení Kladna s Prahou

Jetson jetson na volny.cz
Neděle Srpen 24 13:43:50 CEST 2003

Tak nevím, jestli se někdy propojíme. Psal jsem do Prahy, kterou jsme
nalovili v Kněževsi
------------------------
Dobrý den.
Jeden známý (Čeněk Zach) mi přeposlal dopis, který od Vás obdržel v reakci
na jeho. Byl jsem u něj proměřovat signál a tak jsme zachytili Vaše AP.
Nicméně došlo k omylu, jestliže jste nabyl dojmu, že máme zájem o připojení
do internetu. Máme v této chvíli 2
1000
MB a v průběhu příštích měsíců
pravděpodobně budeme navyšovat na 4 (BTW u nás je za sdílenou plnou linku
350,- za měsíc a 2000,- za připojení). Zájem bysme měli o možnost propojení
našich lokálních sítí a tedy o propojení klfree.net s czfree.net.
                                    S pozdravem Stanislav Sochr
------------------------
odpověď mne trochu zchladila
------------------------
Hezky den,

ano, spatne jsem to pochopil. Vcera jsem se o tom ze mate vlastni
kvalitni konektivitu dozvedel. Propojeni siti bych samozrejme uvital.
Bude to sice narocnejsi na koordinaci (musi se udelat BGP apod.), ale
rozhodne to bude dobra vec.

Nicmene podminky pripojeni na AP jsou jasne uvedeny na strankach - kvuli
zaplaceni nakladu byl stanoven jednorazovy poplatek 2000 Kc.

S pozdravem,

Jiri Brunclik
Myslím, že s tímhle přístupem mne Praha netrápí.

Jetson

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.