Platby

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Úterý Srpen 19 22:20:05 CEST 2003

1000
o>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

   No, i to lze obejit. Zakon (jde hlavne o ochranu osobnich udaju) rika, ze se nesmi zverejnit jmena neplaticu. Kdyz se na webu zverejni jejich ID (cislo clena nebo neco podobneho), je to ciste. Ve svem puvodnim bydlisti jsme takhle zverejnovali "seznam" dluzniku na najemnem - jako identifikator bylo cislo bytu. Kdo chtel, jmeno si nasel :o))) Treba na postovni schrance... Takze napr. zverejneni NICKu by mohlo projit.

Frantik

PS: Nebo by v seznamu mohla byt uvedena napr. IP-adresa "dluzneho" pocitace.

Sexy leto naplno!  Jednodenni kontaktní cocky Focus Dailies. Akcni nabidka! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=57292%26url=http://www.cz.cibavision.com/