Kerio Personal Firewall 4.0.0

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Srpen 19 08:32:53 CEST 2003

Sem ted nainstaloval ostrou verzi a ta funguje.
Chvili to budu testovat a pak udelam navod.

Jinak ta beta byla fakt husta. Do nabehnuti win se proste kously. Ale mozna
to dela muj Promise raid radic. Je na naky programy nak alergisckej :-)

Viperx

"Petr Hladovec" <hladovec na yo.cz> píše v diskusním příspěvku
news:P0POJqhZDHA.2452 na redwarf...
> [...]
> * Bezpečnost systému - kontrola spouštěných aplikací
>   (aplikace jsou kontrolovány bez ohledu na to, zda se účastní síťové
> komunikace)
> + Ochrana proti nežádoucí změně tel. čísla vytáčeného připojení
> + Statistiky přenosu dat, útoků a blokovaných objektů (pop-up okna,
reklamy
> atd.)
> + Kontextová nápověda (v českém jazyce)
> + Podpora rychlého přepínání uživatelů (Fast User Switching) ve Windows XP
>
> PetrH
>
> "Viperx" <viperx na seznam.cz> píše v disku
1000
sním příspěvku
news:eRFYKnhZDHA.2452 na redwarf...