Platby

Palkin palekj na seznam.cz
Úterý Srpen 19 08:05:30 CEST 2003

Ahoj,

Vcera jsem se dozvedel ze jsem ne vlastni chbou na cerne listine. Timto
se chci zeptat kde se vlastne ona cerna listina nachazi. Jak se maji
neplatici, jak se jim zde rika dozvedet ze se jimi stali?

Na hlavni strance www.klfree.net neni a na konfere taky ne.

Timto zadam jenik
1000
a nebo Japana aby mi tento seznam poslali, ja jim aspon
napisu mail o tom, ze nezaplatili.

Timto se verejne omlouvam Jenikovi ne kteryho jsem vcera vyjel, zbytecne.

Ale myslim, ze ani kolos jako je Telkom neodpojuje bez predchoziho
upozorneni.

Duvod proc neoddesli moje penize byl nizky zustatek na uctu a banka
proste prikaz k uhrade bez jakohokoliv upozorneni  neprovedla..

Tak je snad vse Palkin