Nove IP a ESSID na AP Pavlii

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Srpen 18 06:50:51 CEST 2003

No nevim, jak by se to mohli mailem ozvat, kdyz jim ten net nejde. Proto sem
si myslel, ze jsem ti daval ty kontaktni telefony, ze se to takhle vyresi.

"MilanK" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.9.1061158730.1457.kladno na klfree.net...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.