Placeni za konektivitu

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Srpen 17 17:25:45 CEST 2003

1000
klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Ja to tak neplatim.... tak hluboke neklesnu.
Ale fachman narazil... a kdyz se zeptal tak mu neodpovedela, ze vyplnovani
slozenek se prej ucilo na zakladce atd....

Viperx

"Contour" <allskonar na allskonar.net> píše v diskusním příspěvku
news:booZ$JNZDHA.2448 na redwarf...