Web - optimalizace pro vyhledavace

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Duben 28 18:01:21 CEST 2003

Zadam na Seznamu klfree ne klfree.net a najde me to archu. Pokud chces
hesla, tak zajimave by bylo trena   Internet na Kladne, Bezdrat na Kladne
nebo tak nejak. Traba i Kladno by bylo hezke, kdyby jsme tam byli videt.

Radek <Pogl na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:mailman.128.1051545184.814.kladno na klfree.net...
Dne 28. duben 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Buhvi co jsi tam psal. Me to naslo Archu a hnedka tam byl odkaz na
> www.klfree.net.

Archu a nasi stranku mi to naslo, az kdyz jsem do google zadal:
"klfree.net" ... IMHO ... kdyz uz nekdo zada tohle, tak ten google
nepotrebuje :)))

A uz pri zadani "klfree" to najde nejakou knihovni funkci C na praci
s pameti nebo ci co :)))

Jde mi o to najit hesla, pro ktery BY TO MELO fungovat ... ne pro
ktery to funguje ;o)

Radek

Reklama:
On-line úvěr bez poplatku na http://www.burinka.cz! Přišel čas půjčit si na