User Dolejs

Radek Pogl na seznam.cz
Pondělí Duben 28 12:33:24 CEST 2003

Ju, je to on ... rano jsem nestihnul reagovat, tak jsem ti posilal
cestou do skoly SMS, ale asi nejak nedorazila (nebo mam nejaky stary
cislo???) ...

Je to moje chyba, ze jsem vas jeste "nepredstavil" ... od pana
Dolejse mam doma jeste mail s jednim dotazem, tak to vecer hned
napravim.

Radek

Dne 28. duben 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Nechapu ze se tam nic nenapsalo. Tak jeste jednou, user Dolejs je asi soused
> u Radka z Rozdelova si myslim. Ten jedinej me tu schazel. Rado pls, napis
> jestli je to on diky.
>

> Beny <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním
> příspěvku:hBYVrzUDDHA.2684 na redwarf...
> nemam

Reklama:
Na náš trh přichází Volkswagen Touran, o němž se říká, že je více než jen rodinný vůz. A už dnes si ho můžete objednat i vy ve všech autosalonech Volkswagen!http://vw.multimedia.cz/clanky/clanek1.php