Fw: Rušení

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Duben 28 12:16:35 CEST 2003

Zmenil jsem vykon a kanal na AP apIris na 3. Prisel me mail od peretu, tak tady hop preposilam i s odpovedi.

Na sidlisti je jasne kdo rusi 5 kanal. Musime kanaly preladit.
--

----- Original Message -----
From: Kostečka Tomáš
To: Petr Poslusny
Sent: Monday, April 28, 2003 12:13 PM
Subject: Re: Rušení

Dobrý den, pane Poslušný.

Děkuji Vám za upozornění ohledně rušení.

Zjednal jsem nápravu a to u MAC 00 50 FC BA 10 65  ESSID kLfREE apIris. Kanál jsem přeladil na 3, výkon na 3,1mW z AP. To bylo pravděpodobně to AP v oblasti Kročehlav Rybníčka.

Dále bych Vás chtěl požádat o bližší informace ohledně další AP, jejich MAC adres a ESSID. Nebo spíše, kde Vám to dělá problémy. V Rozdělově je již problém s volným kanálem. Tam vysíláme na 6. Na sídlišti okrsek "0" by se dalo uvažovat o změně kanálu. Právě tam máme problémy v součastné době s novým rušením, které tam dříve nebylo. Někdo úmyslně začal vysílat na kanále 5 na plný výkon. Chovalo se to jako brezenet a hlavně měnilo to MAC adresy. Spíše to vypadá, jako nějaká úmyslná ruši
1000
čka.

Prosím Vás tedy o zaslání bližších údajů k odchyceným AP.

Věřím, že se dohodneme na určitém postupu.

S pozdravem Kostečka Tomáš.