FW: Dobry den.

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pondělí Duben 28 10:03:31 CEST 2003

Zkuste to někdo vyridit, prosim :)

-----Original Message-----
From: Joshi na xko.cz [mailto:Joshi na xko.cz]
Sent: Sunday, April 27, 2003 12:14 PM
To: Jan Mracek
Subject: Dobry den.

Dobry den , dnes jsem si precetl vase stranky o Kladenske
WiFi.Moc se mi to libi. Chteli bychom si taky poridit
WiFi ,ale nevime co koupit a jak vsechny ty pcka
nastavit.Tak jestli by jste mi mohl trosku helpnout?Asi
bychom brali D-Link. Sit by byla nasledujici. Chteli
bychom 2 pripojne body , ktere by spolu spolupracovali , k
nim by se pripojovali klienti a k tem pristupovym bodum by
jsme chteli jeste pripojit lokalni sit co by byla v dome
kde je ten bod. a chci se zeptat musi se nastavovat nejake
routy? popripade jak to vypada , kdyz otevrete okolni pc?
vidite celou sit? nebo jen svuj okruh metaliky ? Na
ostatni pc se da dostat pomoci IP? nebo jak? Prosim
poradte. Predem diky. Joshi

Chat, discussion boards and unlimited email for free at http://www.chatrix.com