Nebyl nalezen subjekt

Radek pogl na seznam.cz
Sobota Duben 26 13:54:18 CEST 2003

Subject: RE: Trosku prace by to chtelo i od ostatnich

> kdo je zdatny v cestine, tak az jednotlive odkazy projede
> okopiruje pres
> schranku do wordu treba
> a pak posle opravene jako txt.

Spis mi posilejte diferenci informace (tak jako dosud) ... kde a co
zmenit ... jinak by se mi ty verze asi rozjely a mergovat dohromady bych
to asi nestihal ...

> na tu mapu si snad najdu cas. Sice sem jeste neprisel nato
> proc ji mas tak pomalou .))

Ktera mapa je pomala? ...

> s databazi si nemnel problemy ?
> bylo to vsechno pripraveny :)))

DB jedna basen :o) ... jen by bylo ptreba dat do jedny DB ty moje
tabulky tXXsys a ty tabulky pro WiFi-mapu, jestli je mam provazat, abych
nemusel delat dalsi connect.

Radek