Provoz

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Duben 26 11:39:35 CEST 2003

No tak po kratken telefonu s Frantikem to fakt vypada, ze se nas nekdo
pokusi zastrasit prekrytim signalu. frantik nechytne nic nez brezenet, ktery
tam predtim nebyl. Pokud je to klient nejakeho ISP a ma to na plne pecky
pustene, pak se budem muset dohodnout na nejakem postupu. Bylo by asi nutne
poslat sem CTU.

--

Beny
ICQ 170499804