Trosku prace by to chtelo i od ostatnich

Beran Jan Jan.Beran na siemens.com
Sobota Duben 26 09:00:26 CEST 2003

1000

 Tak já ti opravím gramatické chyby a poeklepy, jestli dovolís

Organizace:
sdruzením fizických osobe Internet Kroeehalvy
sdruzením fyzických osob Internet Kroeehlavy

licence k postyování
licence k poskytování

Poipojení k internetu:
stryktni
striktni

Co to stojí a obnásí:
elen zdruzení
elen sdruzení

Nasi partnoi a "kolegové"
Nasi partneoi a "kolegové", ale slovo partneoi se mi v tomhle kontextu
nelíbí

 Alnagon