Trosku prace by to chtelo i od ostatnich

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Duben 25 20:26:36 CEST 2003

drsne receno, ale souhlas :)
prece nebudeme chytlavy a neurazime se ne  ? ....

verejnou diskuzy muzete provest na irc, doporucuji vyzkouset
uz mne to ICQ neba a neci kazdymu davat UIN, je to zbytecny,
odpovidam nekolika lidem stejne stejnou odpovedi, na irc napisou jednou a
kdo tam je tak si to precte.
mno a da se udelat seassion na irc aniz by sme se setkaly v pizzerii, kde
nas muze byt max 10 :)
tady nas muze reagovat klidne 50 :ú)

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:XTFZQe1CDHA.2400 na redwarf...