IRC serve on tulip

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Duben 25 20:22:43 CEST 2003

news

rozchodil jsem eggdropa na tulipovy. to mne jde vtom sem dobrej :p).
jmenuje se systca . Umi mraky veci, vcetne toho ze momentalne dela maly log
do
http://tulip/irc/
ten stim krizkem je postupovy, porad se pripisuje, dokud ho nevyresetuji
restartem boota.
ten druhy se prepisuje 30 radek.

Nektere prikazy.

nick = prezdivka

1000
!seen nick
vypise kdy naposledy byl prislusny nick na kanale.

!topten
vypise kdo nejvic keca, kdo bude mit nejvissi cislo do konce kvetna dostane
ode mne cokoladu.
svindlovani se tresta :))). vsecko lohuji :)

!stat
vypise kolik si toho nakecal

chtel bych poprosit milana, jestli by neposkytl shell na irisu, abych tam
mohl zkompilovat dalsiho bootika aby bylo videt jestli iris jede, nebo
jestli umrel. a hlavne aby pomohl bootiku na tulipovy :).
bylo by dobre aby na kazdym linuxu bezel botik, aby bylo videt jestli router
zije nebo ne  :)

zatim vse, az pridelam neco navic, tak reknu.

jenik