WiFi Mapy

Radek pogl na seznam.cz
Pátek Duben 25 20:09:59 CEST 2003

> Budu mit mozna trosku barbarske myslenky, ale posudte sami:

Me barbarsky neprijdou ...

> A) Soucasna wifi-mapa je strasne hruba. Kdy si vezmu nasi Havanskou,
> tak tady mam cca 11 lidi. A ty udelaji v soucasne wifi-mape jen
> barevny flek. Neprehledny a nepouzitelny.

Ta mapa ma zoom a to ze nefunguje povazuju za nedostatek na kterym Jenik
pracuje ... nebo se pletu?

> B) Wifi-mapa bude mit smysl ve chvili, kdy byde plne provazana s
> nejakou databazi. Tj. bude to jen graficky expo
1000
rt z databaze, ne
> primarni mapa navazana "nekam". Pri vic lidech nebude "uzivateli
> spravovana" mapa po par tydnech pouzitelna. A budeme opakovane
> zacinat s prazdnou mapou, ...atd.

S tim take souhlasim, ale momentalne zadna takova DB funkci neni ... az
bude, tak se to udela obracene, ale tak jak je to tet, tak se uzivatel
prvne zanese do mapy a pak ...

> C) A ted asi to nejhorsi - dokud nebudeme slusne pokryvat danou
> oblast, tak bych vubec verejne neukazoval zajem lidi (take jsem
> docasne zastavil update sve mapy) ... protoze v opacnem pripade jen
> rikame konkurenci, kde ma postavit AP. Zni to asi hloupe, ale osobne
> bych evidoval "zajemce" jen nekde v databazi a hodil je do mapy az v
> okamziku jejich pripojeni. Shrnuto: bral bych to jako mapu, ktera
> ukaze pripojene lidi a pokryti Kladna (tj. napr. dum s pripojkou /
> dobry wifi-prijem / prijem s dobrou antenou / bez signalu / ...)
>
> Frantik

Tohle me vubec nenapadlo, ale zase na druhou stranu, tak jak jsem tu
mapu videl naposledy, tak byli tecky zhruba rovnomerne po celem Kladne
... a spis bych se bal toho, ze by konkurence z ty mapy vytahla maily a
snazila se ty lidi pretahnout ... no nevim ... muzeme tu mapu na ty
stranky nedat, ale pak by to chtelo vymyslet nejaky postup a navod pro
nove uzivatele, jak maji postupovat pri prihlasovani.

Radek