StarCraft

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Pátek Duben 25 19:20:08 CEST 2003

Tentokrát už je to orpávněné :-)) Důležité upozornění: zkontrolujte si verzi SC, kteroužto najdete v pravém dolním rohu obrazovky (po spuštění SC). Různé verze spolu nespolupracují - ověřeno v praxi. Já a Mostock máme v1.09b; nejnovější patch je 1.10, ale ten jsme neinstalovali. Pro zájemce to mám k dispozici na compu, takže to nemusíte sosat z battle.net. Kdo má crack, má smůlu :-))) nebo naopak - mám smůlu já a Mostock :-)))))))))))))

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX - špičková kvalita, garance nejnižších cen
Počítač s Intel Pentium 4 2,4 GHz a 17" za 21.990,- vč. DPH!
http://www.email.cz/dexx