WiFi Mapy

Radek Pogl na seznam.cz
Pátek Duben 25 14:45:03 CEST 2003

Dne 25. duben 2003, Jenik, <mracek na stromc.cz> napsal:

> mno na soudforge maji velmy peknou mapu,
> ale tu co tam maji nesosnes, jenom ve forme cvsek
> a tomu ja nerozumim
>
> nevim co bude lepsi , jestli nechat tu co mam , nebo se zase vrtat v cvskach
> offiko nemaj vydanou jeste stema editacema :(

No, ja bych se vydal cestou nejmensiho odporu ... vzit tu co mame a
ja tam muzu dopsat tu editaci (mel by to byt jeden jednoduchy
formular) + seznam vlastnenych node z mapy.

Radek

Reklama:
Už Vás to měnění cédéček v autě nebaví? 10 hodin hudby v MP3 na jednom CD. Autorádio Sony CDX-MP40 za 7990 Kč.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46464%26url=http://www.sony-mobile.cz