Zajimave veci dneska

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Duben 25 10:05:44 CEST 2003

iris: musime na to slapnout
spojka: super hlavne ze chodi
peering: ano GTS je vlastne KPNQWEST a ten ma vakt dobre peering., kdyz
trasuju nasi nejpouzivanejsi trasu do statu, tak to de pres dve spolecnosti.
KpnQwest(GTS) a pak jejich smluvniho partnera a koncim p
1000
rimo tam kde
potrebuji. Kdyz se napojime pres CRA tak to bude CRA-GTS-STAty :))
Porad je lepsi se napichnout na GTS.

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:2ZUK6JkCDHA.2400 na redwarf...