asuu downloader

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Středa Duben 23 20:02:38 CEST 2003

No že by ses zasekl zrovna na problému bit/Byte to mi přišlo teda celkem drsný......ať žije výpočetní technika a neúnavní programátoři :-))))

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX - špičková kvalita, garance nejnižších cen
Počítač s Intel Pentium 4 2,4 GHz a 17" za 21.990,- vč. DPH!
http://www.email.cz/dexx