Nejde apiris

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Duben 23 13:28:30 CEST 2003

prave sem zmenil manufakter pass na benyho apeckach
a asi provedu zmeny i u pavliiho

jde mne o nasledujici

admin comunity bude vyuzivat spravce ap
a manufacter komunity , ktomu bych mnel rad pristup s tomasem a mozna
milanem, pokud bude chtit, abych mohl pomoct vyresit problem, kdyby neco
neslo :)

hoy

"Radek" <Pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.66.1051086387.814.kladno na klfree.net...
Jestli se to stalo dneska rano, tak jsem to byl mozna ja ... ale
vazne
nevim, jak se to mohlo stat! ... byla to moje blbost, mysle jsem, ze
jsem
nekde jinde, ale na 100% jsem to vracel hned zpatky.

Jestli jsem to byl opravdu ja, tak se omlouvam ...

Radek

Reklama:
E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz