Web klfree

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Úterý Duben 22 23:49:33 CEST 2003

> Dale bych rad znal nazor Frantika na to, jak to udelame s jeho webem.
> Nemyslim si, ze by bylo dobre tento web nejak prehlizet, ale na druhou
> stranu proc to vsechno duplikovat. Rad bych znal nazor i vas vsech na toto
> tema.

Nazor je zcela jasny - pokud konecne bude existovat nejaky jiny
vnejsi web nez muj, bude na nem vse potrebne a bude pravidelne
doplnovan o aktualni udaje, tak muj webik se stane naprosto
nadbytecny. Ale jak pisi: musi na nem byt dost udaju (nejen info, ze
existuje nejake KlFree) a musi byt pravidelne udrzovan v aktualnim
stavu.

Frantik

PS: Zase jsem dvakrat dal Reply ... a dostali to jen autori mailu a
ne vsichni v konferenci. CTRL-C / CTRL-V si opet
uzilo...

Reklama:
Gangy New Yorku,v kinech od 1. května.
8 Oscarových nominací.Na strhující příběh Ameriky Vas zvou Intersonic a  Magnesia. http://www.ddpromotion.cz/czech/filmy/gangy.htm