Evidence lidi

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Duben 22 18:38:32 CEST 2003

tak to souhlasim,
ale nechci aby si nekdo klik na mapu a zjistil jenik, ztoho adresu
pak pres databazi prave jmeno, telefon cislo uctu ICQ email a buch vi co.

nerad bych aby se mne schranky naplnily necim co jsem si neobjednal :).

Muze tam byt vsechno, ale chci abych mnel volby co zverejnit a co ne.

Jsem pouze pro udaje

NICK
EMAIL

ostatni volitelne.

Podle mne ostatni veci sou pro ostatni pase, a ja nechci aby je kdokoliv
vedel.

<pavel.kappler na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.59.1051029003.814.kladno na klfree.net...
> Predpokladam, ze by k plne databazi mel pristup jen velice omezeny
> okruh lidi (jednatele + spravce databaze), ostatni by dostavali jen
> castecne exporty (export IP/name pro DNS, seznam mailu, mozna odkaz
> na soukromou home-page, atd.).
> V jake forme nakonec bude databaze provozovana je na dohode.
> Jestli se spusti nekde slusne zabezpeceny SQL nebo si "opravneni"
> lidi budou "stahovat" z nejakeho FTP-cka aktualni DBF-ka pro svoji
> lokalne bezici databazi ... uvidime. Ale nejaka databaze bude
> potreba, v papirove podobe vic jak 50 lidi neni realne evidovat (pri
> [...]

Jjj - moje řeč, nicméně souhlasím i s jeníkem :-) Předpokládám ale, že nikdo
z vedení (ať už tam bude kdokoli) není padlý na hlavu....omezení
posílatelných údajů určitě - bohatě stačí kontakty (jméno, ICQ, telefon, ...
popřípadě ještě něco), databáze je naprosto nezbytná - já bych ji dělal i
pro uvedenou horní hranici pro "papírování" :-)))) Jsemť totiž od malička
líný tvor...

P.

MIDI Dream MUSIC
ICQ 38655535
+420-732-675975
http://phudba.vmoste.cz

__
ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX - špičková kvalita, garance nejnižších cen
Počítač s Intel Pentium 4 2,4 GHz a 17" za 21.990,- vč. DPH!
http://www.email.cz/dexx