Prosba

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Duben 22 15:12:09 CEST 2003

dyk sem ti rikal ze muzes jit ke mne :)

"daniel rada" <xradad na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.58.1051016668.814.kladno na klfree.net...
Hojky lidi potreboval bych od vas trochu pomoc.
Potreboval bych sehnat Bezplatnou praxi,de o to ze budou ve skole
maturity a mi si musime neco sehnat tak jestli nekdo o necem nevi!!

V podstate se pak dam pouzit jako holka(kluk) pro vsecko!!!Prosim
jestli nekdo o necem vite mohl byste se mi ozvat??
Dikes Mostock

icq : 210395922

Reklama:
Mall [mo:l] - promenáda, široká alej, nákupní středisko (velké)
Internet Mall - profesionální nákupní galerie na Internetu
(http://www.mall.cz)