Statistiky verze 2.4

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Duben 22 11:32:28 CEST 2003

Cau,

pri vcerejsim reseni problemu jsem postradal fci cesu na serveru tulip.
Takze do statistik jsem pridal udaj o tom v kolik hodin byla stranka
vygenerovana.

Proc ?
Jelikoz jsou statistiky generovany kazdych 5 minut max plus 1 minuta, je
dobre vedet jaky cas je na serveru, abych vedel za jak dlouho budou dalsi
statistiky vygenerovany.

Pokud server ukazuje 13:57:00 a na obrazkach statistik je treba 13:55:22 tak
ja vim ze asi za cca 3-4 minuty budou obrazky obnoveny a zmeneny, proto nema
cenu mackat reload :).

Mozna tam dam i counter ktery bude odpocitavat cas a mozna i funkci pro
automaticky reload po 5 minutach.

Upozorneni: jelikoz je tam cca 50 obrazku x4 (den,tyden,mesic,rok) tj 200
gifu, je potreba pocitat s cca 1 minutou do kompletniho vygenerovani
statistik. Chvilku to trva, nez se to vsechno obnovy :).

Jenik