Internet

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Duben 21 20:10:14 CEST 2003

internet byl spatny
po delsi diagnostice, jsme restartovaly sme router a uz je to lepsi
vypadalo to ze umrel wifi router po radiove strance

ted jsem opet povolil smrzovo sosani, ktereho jsem musel vyradit z provozu,
protoe nam zahlusoval llinku zbytecnym trafficem kdyz to skoro neslo aby
jsme mohli delat diagnostiku.

muzete se mrknout na smrzovy graff, kde ma vypadek asi od pol sedme do
osmeme hodiny a par minut.

jenik

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:CXO9$eCCDHA.2876 na redwarf...