Iris down DLink up

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Duben 20 21:21:05 CEST 2003

Jo mas pravdu. Telefonoval jsem rodicum Milana. Po restartu Irise je v
poradku jen vase strana. Strana na Viperxe a a Alnagona je nefunkcni. To
nenabehlo.

--

Beny
777/636569

"Jetson" <jetson na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:DW33YX2BDHA.2876 na redwarf...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.