Novy clenove nasi rodiny

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Sobota Duben 19 09:32:15 CEST 2003

Predem - diky za zapadni smer. Zda se, ze i antena zije...

A ted neco pracovniho. Lidi budou casem pribyvat a je potreba trosku
te byrokracie. Takze:
- kdo bude primarne "udrzovat" tabulku MAC na zapadni strane...
klidne to budu delat ja, pokud existuje nejaky SW na nastavovani
filtru na Edimaxe. O lidech na zapadni strane (krome Alnagona a
ViperX) asi vim nejvic - a lze predpokladat, ze i dalsi lidi se budou
hlasit primarne mne. Jak o vidis ty?

Frantik

Reklama:
Od dubna si můžete volat levněji. Pořiďte si službu Moje Jednička a volejte svému nejbližšímu jen za 1,50 Kč za minutu. www.oskarmobil.cz