Novy uzivatel - Radek

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Duben 18 23:00:13 CEST 2003

Jo ja jsem ji taky chytil na vsesmerovku 7,5dB. Jeste neco vymyslet s tim
zadnim rusenim. Az bude hezky vylezem na strechu a vymyslime nejake
zastineni z toho zadniho smeru.

--

Beny
777/636569

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.29.1050698382.814.kladno na klfree.net...

> Mimochomem, po dobu nefunkcniho paterniho spoje kLfREEapIris jsem mel
Yaginu
> otocenou stale na Benyho a zkonifurovano na kLfREE, coz je ESSID vsesmeru
> Benyho i u Pavliiho. A ono to chytalo oba, pravidelne to mezi nima
> preskakovalo. Takze Pavlii je slyset az sem.
>
> Milan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.