Novy uzivatel - Radek

Viperx viperx na seznam.cz
Pátek Duben 18 22:30:40 CEST 2003

Jo RSSI je des!!! a jakmile ho mas takhle maly tak ti to pojede hodne
pomalu. Ja mel RSSI 0% a sotva se to vleklo.... Download jeste celkem usel
(cca. 40kB/s) ale upload byl desnej (2 - 4kB/s).
Snad se ti s tim podari neco udelat. Budu drzet palce!!!

Viperx

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:GPu4RbeBDHA.2416 na redwarf...