Novy uzivatel - Radek

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Duben 18 22:12:17 CEST 2003

A jeste k te rychlosti. Napojil jsem se na tvoje AP. RSSI bylo kolem 7-12
procenty. Viperx by ti rekl sve co to znamena. Myyslim si, ze by to melo byt
temy brezeenetemi co jdou na vsesmerovku od vezaku. Asi je to zarusene.
Budem antenu muset schovat asi za budku od vytahu, aby byly kryta nebo tam
dat nejaky sektor na zed te budky. Ale te vsesmerovky je skoda. Sam jsem ji
chytil na tu moji vsesmerfovku, takze to dobre vysila. Jeste by jsme mohly
zmenit kanaly, ale to az prijede Pavlii domu, nerad bych, aby to zase
kleklo.

Radek Pinc <pincr na feld.cvut.cz> píse v diskusním
příspěvku:mailman.27.1050695349.814.kladno na klfree.net...