Re: Edimax <-> hostap výsledek

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Duben 18 15:17:38 CEST 2003

ty milane a ty dokazes resnout ap ale to co nemas na kabelu ale po dratech
jako se to treba zaseklo u pavliiho ?
komunikace byla ale atmelovska utils nezabrala.
nebo jako se to stalo u mne.

treba by se to dalo pak volat pres webove stranky :))

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.23.1050660624.814.kladno na klfree.net...
> Tak konečně jsem se dopídil k nějakému výsledku.
>
> Po výpadku a opětovném nahození AP se Edimax-klient prostě nezkusí
připojit
> (asociovat). Udělá to zřejmě až po nějakém čase, který jsem nehodlal
čekat.
> Pomůže reset (přes SNMP), po něm se okamžitě asociuje. Při přeladění AP na
> jiný kanál se asociuje hned.
>
> Funguje mi obousměrná komunikace mezi AP a vším, co je připojeno _za_
Edimaxem.