Re: Edimax proti hostap - pokraèování

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Duben 18 10:25:56 CEST 2003

stim pripojenim na ap je to v poradku.
kdyz se pripojuje edimax  na edimaxe, tak taky rve unable to connect ap.
vykasles se na to das OK.
Zatrhes v snmp preffered bssid nechas tam mac.
a uz se o nic nestaras, restart se provede a komunikace navazana :)))

akorat je mne divny ze kdyz shodis ap ze se zase nenahlasi, podle mne tam
mas nejaky bugg
bezi ti to ted ?

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.19.1050620480.814.kladno na klfree.net...
> [...]
nelze
> připojit, přesto po nahrání konfigurace do Edimaxu a restartu se Edimax
> připojí. Pokud shodím hostap a znovu naběhnu, Edimax nic. Až teprve po
resetu
> Edimaxe to zase naběhne... Tedy: 10 minut nic, déle jsem nečekal.
>
> Protože mám výborný nástroj na sledování vzduchu (to jsem popsal v minulém
> příspěvku), rád bych se podíval, čím se liší skenování, tj. kdy Edimax
ohlásí,
> že se připojit může a kdy naopak připojení zamítne. Při skenování se
Edimax