Zvyseni vykonu

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Duben 16 15:27:23 CEST 2003

Tak malinka zmena. Pokud jsem pridal na antene na vykonu co je na Milana
vypadl z komunikace Jenik. Nevidim jeho Mac. Preladil jsem kanal na AP Iris
na 6. Milan se sam preladil a to neni doma. Na Frantiky to jede dobre.
Pignul jsem na Podrazskeho.

Co je s Jenikem nevim, mozna pomuze restart az prijde domu.

--

Beny
777/636569

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:toqgWTBBDHA.2416 na redwarf...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.