zatim jedna z puvodne mnoha otazek + novy

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Duben 16 14:20:44 CEST 2003

bylo by dobre kdyby sis nastavil spravne aspon cas :)
takhle to vypada na nntp ze milan vznesl pozadavek a tys na nej odpovedel .)

na ms se vyskytli lidi z roku 2055 :o))).

normalne se vykasly na nat
a odfirevalluj si jednotlivy pecka.

jenom dotaz, ty mas doma 5 pc ?
To mas jedno v kuchyni, obyvaku, loznici, koupelne, wc a chodbe ???

"pufiel" <abbess na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.12.1050493287.814.kladno na klfree.net...
> jen tak na pochodu a nevim, do jake miry opravdove to vyzni:
>
> (I) souseda napravo nepripojim, protoze se ne... nechci, aby to cetl;
vlevo ,vpredu a vzadu silnice, pak les; na pripojeni zbyva manzelka (to je
tusim osetreno) a dva kocouri - vim, trochu zlehceno, neda se to zobecnit
jako model a taky muzu lhat, coz se nabizi - takze jako argument slabe

> (II) ale zejmena - mam 5 pc za firewallem, a i kdyz mu to mohu zazlivat,
NAT se mu libi. Na dvou peckach je firemni ucetnictvi(win), 1x linux, 1x
workstation(win), 1x BeOS. Z predstavy, ze bych pro kazdy zvlast nastavoval
bezpecnost (zjednoduseno) a po updatech ji revidoval, mam vyrazku. Ostatne
BeOS ztezi zna slovo security (i kdyz jinak je fain). Treba to jde bez NATu
taky. Zda se mi to ale prilis pracne a stejne se nejake pakety zbytecne
poflakuji venku. Pri me lenosti a nedostatku casu se nepidim po jinem
reseni, kdyz tohle funguje. Pokud o necem vis, tak sem s tim.

> (III) vubec nikomu nechci zkazit internet a nemyslim, ze bych vyvolal
infekci nebo modu uzivani NATu. Pokud budu mit kvuli prekladu problemy s
multimedii, muzu plakat sam nad sebou; jestli nekdo nedostane multimedia ode
mne, muze to byt i proto, ze mu je nechci poskytnout.

> Mozna ale brecim na spatnem hrobe a protoze rozhodne nejsem expert na
site, necham se rad poucit. Kdyz mi navrhnes jine, funkcni reseni, muze byt
po problemu, nat nenat.

> hezky den
> pufiel

zájem o členství ve sdružení. Potom mi však vyrazila dech zmínka o zákazu
překladu adres. Zatím doufám, že jsem to pouze špatně pochopil - můžete mě
někdo vyvést z omylu nebo mi osvětlit, jaké motivy k takovémuto zákazu
vedly? Ostatní omezení (traffic, nepřipojovat tajně souseda,...)jsou
samosebou.