8 klientu u Frantika on line!

Kostečka Tomáą kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Duben 16 07:21:41 CEST 2003

Jeste neco k te topologii. Samozrejme ze AP nemuze utahnout moc klientu.
Pruchodnost AP Edimax je neco kolem 500KB/s. Z toho se da odvodit, kolik
klientu muze byt pripojeno naraz a jako rychlosti. Proste se deli o tech
500KB/s.

Proto bude treba nasadit na patere 22 Mb spoje nebo pockat na 54Mb zarizeni.
Uz se v republice prodavaji a cena Linksysu Wap 54 G je 7720,- (bez dph a
jeste nakupka).

Uz tedka jsou preblemy ze strany AP Pavlii. Nezkousel jsem jen rychlost od
Pavliho, ale vcera jel Stenly z Tulipa jen 70 KB/s. Vim ze to delaji
retrasmise od Viperxe, kde je dost spatny signal. Pokud budu mit dneska
chvilku a bude Pavlii on line, pozadam ho o test z Tulipa. Viperx se vyresi
napojenim na AP MilanK zapad.

Dalsi veci ktera se k tomu vaze jsou plechovky. Vim ze asi nekdy pred
mesicem jsem psal o tom, aby je pokud to jde, klienti pouzivali na kratke
vzdalenosti, ale Milan me hned opravil. A tedka se jeho predpoved ukazuje.
Takze pls, setrete na lepsi anteny prosim.

Beny
777/636569
ICQ 170499804