8 klientu u Frantika on line!

Beran Jan Jan.Beran na siemens.com
Úterý Duben 15 14:50:23 CEST 2003

> u Frantika
> stacit krmit
> moci nejak
>
> A to je nekolik dalsich lidi na ceste... (jeden zajemce bydli
> primo pod okny Milana a asi je tzv. "pod svicnem", dalsi dva
> cekaji na USB-kartu - meli by ji mit dnes, Waskko uz snad
> dostane svoji PCI-kartu, dva zajemce ma Milan primo v dome,
> nas "pravnik" se vraci zitra a mel by take najet do provozu,
> ... A to uz vubec nemluvim o smeru od Milana na zapad -
> Alnagon a spol.

 Ano, ano! Alnagon se těší, dospat nemůže. :-) Chci se preventivně zeptat,
existujou nějaký prodlužovačky k anténě? Mám anténu na asi metrový šňůře a
potřeboval bych ji tak o 15 metrů protáhnout. Existuje něco takovýho? Co to
může udělat se signálem?
	Díky za odpovědi

> (vim cca o peti lidech kolem nej + 3-4 lidi v
> Ukrajinske atd.)
>
> Jooooo, lidi bude "na kopci" asi dost. Ale zatim se "moji
> lidi" chovaji docela slusne a moc nesosaji :-)))) Muj
> optimisticky odhad: v lete bude jen u nas cca 40 lidi.

 včera jsem mluvil s Dougem(bydlí ve věžáku v Litevský) a zdá se, že na
wi-fi ještě zcela nezanevřel, možná by to bylo potenciálně vhodné místo na
další AP(jsou tam dva lidi, jeden v desátým a druhej ve dvanáctým patře).
Plánuju tam někdy zajít a lovit MilanKa východ.

http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz