8 klientu u Frantika on line!

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Úterý Duben 15 13:41:19 CEST 2003

Tak jsem pred chvili dal reply ... a dostal to jen Beny. Jeste ze
existuje CTRL-V / CTRL-C :-)))

********************

Dne 15. duben 2003, Kostečka Tomáš, <kostecka.tomas na seznam.cz>
napsal:

> Tak koukam na statistiky a nestacim se divit. 8 klientu je u Frantika on line. To je super. Pokud to takhle poroste nebudu to stacit krmit datama z Moposu. Doufam ze Zverina dneska zavola a budem se moci nejak rozhodnout.

A to je nekolik dalsich lidi na ceste... (jeden zajemce bydli
primo pod okny Milana a asi je tzv. "pod svicnem", dalsi dva cekaji
na USB-kartu - meli by ji mit dnes, Waskko uz snad dostane svoji
PCI-kartu, dva zajemce ma Milan primo v dome, nas "pravnik" se vraci
zitra a mel by take najet do provozu, ... A to uz vubec nemluvim o
smeru od Milana na zapad - Alnagon a spol. (vim cca o peti lidech
kolem nej + 3-4 lidi v Ukrajinske atd.)

Jooooo, lidi bude "na kopci" asi dost. Ale zatim se "moji lidi"
chovaji docela slusne a moc nesosaji :-)))) Muj optimisticky odhad: v
lete bude jen u nas cca 40 lidi.

Frantik

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz